Vær med på en fantastisk rejse – Ecommerce / Performance Manager til Ecommerce-afdeling i en stærk og vækstorienteret virksomhed inden for tech og cirkulære økonomi

Vores klient – med hovedkontor i Hovedstadsområdet – er stærkt positioneret inden for tech og den cirkulære økonomi. Virksomheden beskæftiger godt 130 medarbejdere fordelt på hovedkontoret og i sine butikker landet over – heraf en enkelt i Sverige. De nuværende markeder er voksende, og der er stort potentiale for at tage endnu flere markedsandele med de rette indsatser. Forretningen har hidtil i høj grad været bygget op om B2C markedet, men B2B markedet vil fremover udgøre et stort fokusområde.

Du vi i stillingen som Digital Performance Manager arbejde tæt sammen med virksomhedens Head of Ecommerce & Digital. Virksomheden er kendt for, at have en agil, handlingsorienteret og uformel kultur med højt til loftet.

Rollen som Digital Performance Manager giver dig en unik mulighed for at være en nøglespiller i at bygge forretning. Du arbejder ud fra hovedkontoret og vil i samarbejde med Head of E-commerce and Digital bl.a. skulle arbejde med:

  • Implementering og videreudvikling af virksomhedens nye Digital Channel Strategy.
  • Daglig overvågning og optimering af performance på websites ved at identificere udfordringer og muligheder.
  • Udvikling og eksekvering af kampagner på tværs af alle digitale kanaler i samarbejde med marketing
  • Sparringspartner for virksomhedens kommercielle enheder når det gælder salg via E-commerceplatformene
  • Deltage aktivt i udvikling og vedligeholdelse af virksomhedens E-commerce roadmap
  • Dokumentation og videreudvikling af best-practices.

Om dig

Som person kendetegnes du ved at være detaljeorienteret og analytisk. Samtidig har du en god gennemslagskraft og er ikke bange for at gå forrest og bringe nye tiltag på banen. Du har en solid kommerciel forståelse, samt fokus på performance og data og er komfortabel med at koge komplekse data ned til rapporter, med klare indsigter og efterfølgende tiltag. Vi forestiller os at du er erfaren indenfor området og har en relevant uddannelsesmæssig baggrund.

Derudover forventer vi, at du kender til vigtigheden af Email Marketing og at du minimum har 5 års erfaring med:

  • At arbejde i Google Analytics
  • At arbejde i Google Ad-words
  • SEM, SEO, Display, Paid SoMe samt Affiliate

Vi tilbyder

  • En arbejdsplads i rivende udvikling, hvor der altid er opgaver at give sig i kast med og hvor to dage aldrig er ens
  • Søde kollegaer der altid møder ind med et smil på læben og er klar på en joke
  • En arbejdsplads hvor der er plads til alle og med mange muligheder for at udvikle sig og blive (endnu) bedre

Start/Ansøgningsfrist:

Hurtigst muligt – vi ansætter, når rette kandidat er fundet.

Kontakt/Ansøg:

Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte: Jan Maagaard (jm@maagaardogpartnere.dk / +45 2712 0782