Vi søger en Dialog Marketingkonsulent HK Danmark

Vi søger en ambitiøs og dynamisk Dialog Marketingkonsulent til HKs afdeling for Medlemskommunikation og Markedsføring. Det er en spændende stilling med et stort personligt og fagligt udviklingspotentiale.

Du vil med reference til HKs chef for Medlemskommunikation og Markedsføring komme til at arbejde sammen med et stærkt team af passionerede kolleger, afdelinger i huset og eksterne samarbejdspartnere.

 

Faglige kvalifikationer

Du har måske erfaring fra en lignende stilling – fx fra bureau eller en marketingafdeling – hvor du har bidraget til at optimere marketingindsatsen og til at drive Martech til et højere niveau

Stillingen indeholder en lang række spændende opgaver – bl.a.:

  • Tovholder på nyhedsbreve – understøtte, koordinere, optimere og formidle resultater og best practices på tværs af afdelinger og sektorer
  • Martech opgaver – udvikling af nye, tilpasning af eksisterende
  • Yde ikke blot teknisk hjælp, men også råd og vejledning til hvordan man kan optimere segmenteringen
  • Kunne analysere dig frem til mønstre / best practice og formidle dette til de mange nyhedsbrevsredaktører huset
  • At komme med findings i nye muligheder og formidle dette til relevante fora i huset
  • Undersøge ønsker fra redaktion og stå for teknisk implementering i samarbejde med bureau og it

Personlige kompetencer og kvalifikationer

Rollen som Dialog Marketingkonsulent er en vigtig og central position i HK og det vil være en fordel, hvis du kan nikke genkendende til nedenstående personlige kompetencer og kvalifikationer:

  • Involverende med fokus på resultater
  • Håndtere interessenter og opnår følgeskab – afdelinger, sektorer, bureauer
  • Stakeholdermanagement
  • Forstår behov og kan omsætte til løsninger
  • Teamplayer
  • Initiativrig
  • Struktureret og vedholdende
  • Selvstændig, flittig, og håndtere store mængder samtidige opgaver
  • God til at formidle
  • Konstruktiv, servicemindet og samarbejdsorienteret indstilling

Du tilbydes et

Fagligt professionelt, dynamisk og kollegialt miljø med en stærk passion for at servicere vores medlemmer. Du vil få et spændende og udfordrende job. Vi kan i perioder have travlt – men du har selv stor indflydelse på planlægningen af dine arbejdsopgaver. Du ansættes på normtid med en årsnorm på 1.924 timer – det svarer til 37 timer ugentligt inkl. frokost i henhold til gældende overenskomst. Derudover tilbyder vi en sund kantine, mulighed for parkering, motionsrum, massageordning m.v.


Tiltrædelse

Snarest muligt og senest 1. april 2022.


Ansættelsessted

HK, Weidekampsgade 8, 2300 København S.


Yderligere oplysninger

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Jan Maagaard på tlf. 2712 0782/email: jm@maagaardogpartnere.dk


Ansøgning

Hvis du synes, at stillingen lyder som noget for dig, så send en kort ansøgning samt CV snarest muligt, da vi holder ansættelsessamtaler løbende


Ansøgningsfrist

Senest fredag den 11. februar 2022 kl. 12.00

 

Om HK Forbundet

Med 230.000 medlemmer er HK landets næststørste fagforbund. Vi arbejder blandt andet for gode overenskomster og sunde, sikre arbejdsforhold og hjælper vores medlemmer med job og karriere. Alt sammen for at give vores medlemmer et godt fodfæste på arbejdsmarkedet både i dag og i morgen.

HK Forbundet er en attraktiv arbejdsplads med et kollegafællesskab, hvor vi rækker ud og hjælper hinanden på tværs af teams og afdelinger. Vi arbejder hver dag for at indfri medlemmernes forventninger om god og nærværende service. Det sætter skub i en lang række initiativer og projekter, der er med til at skabe muligheder for, at du som medarbejder kan udvikle dig såvel fagligt som personligt. Målet er, HK skal levere services af en sådan kvalitet, at HK fortsat er det oplagte valg for nuværende og nye medlemmer.

Læs mere om HK: www.hk.dk/omhk

Mød tre medarbejdere i HK: https://www.hk.dk/omhk/job-i-hk-fagforening/om-at-arbejde-i-hk-fagforening

Svar