Virksomheden blev grundlagt i 2011 i Sverige med et enkelt mål for øje: at skabe native advertising-kampagner baseret på datadrevet optimering. Udviklingen siden 2011 har vist at konceptet var særdeles vellykket. CEO: “Vores tankegang er at give kunderne de bedst mulige resultater gennem kreativ datadrevet optimering – og måden at arbejde på har vist sig at være både succesfuld og værdsat af kunderne”.

Virksomheden har i dag udviklet sig fra en nordisk performance marketing virksomhed til også at betjene kunder globalt fra lokale kontorer flere steder i verden – bl.a. New York.

Man tilbyder i dag et bredt udvalg af koncepter i alle formater, lige fra print og radio til display, sociale medier og videoproduktion. Den datadrevne tilgang, hvor indhold og medier optimeres sammen, har vist sig at skabe værdi for kunderne ved at give et effektivt afkast af deres medieinvestering. I 2020 opnåede man endda at blive awarded “Agency of the Year” i content agency kategorien. Virksomheden er desuden Meta Premium Partner og Snapchat Premium Partner.

Virksomheden har også haft en markant vækst i Danmark og man ønsker nu at ansætte en Account Manager til at skabe relationer og aftaler med nye kunder.


Rollen

Du vil som Account Manager få ansvaret for at drive ny forretning i Danmark ved at skabe langsigtede relationer med nye kunder. Vores kunde har allerede en stærk position inden for industrier som bl.a. finans, velgørenhed, farma, e-handel og turisme. Du vil selvstændigt skulle identificere nye kontaktområder med potentielle kunder og opbygge din egen pipeline og kundebase. For at få succes i denne rolle skal du være social, fleksibel, ansvarlig, højtydende og med en positiv indstilling. Dit personlige drive bør omfatte en stærk interesse for salgsorienteret forretning og en passion for salg generelt. Virksomheden tror på, at succesfulde relationer skabes gennem professionel, uvildig rådgivning til kunder, baseret på kvalificerede kundeindsigter og succesparametre. 


Opgaver

  • Identificere, kontakte og præsentere potentielle nye kunder for virksomhedens effektive annonceringsløsninger.

  • Planlægge og projektstyre kampagner – i tæt samarbejde med et team af redaktører, videoredaktører, programmatiske og sociale medier-eksperter.

  • Mersalg ved at rådgive kunden om potentielle nye medieplaceringer og annonceløsninger. Vi lægger stærk vægt på langsigtede relationer med vores kunder. I mange tilfælde er arbejdet med kunder indledt på et specifikt marked, men siden udvidet til også at involvere andre markeder og/eller mediekanaler. 

  • Du er placeret på det danske kontor i København – men du arbejder også tæt sammen med dine kolleger i Norden.


Dine kvalifikationer

  • Du har mindst 2 års erfaring som Account Manager inden for mediesalg, samt en succesfuld track record.

  • Du har en god forståelse af det digitale medielandskab, lige som du har erfaring med salg af annoncekampagner til bl.a. Facebook og Programmatic.

  • Du har et godt kendskab til digitale kampagner og vant til at arbejde med relevante nøgletal (CPA, CPC, CTR mv.) 

  • Du er målrettet, skaber tillid og er god til at etablere relationer til dine kunder.

  • Du er vant til at have flere bolde i luften – og du kan holde overblikket og træffe de nødvendige beslutninger i pressede situationer.

  • Du er vedholdende og dedikeret – kan arbejde i såvel team som selvstændig. 

  • Du har stærke analytiske evner og erfaring med at omsætte kundens behov og målsætninger til effektive løsninger.


Om virksomheden

Virksomheden er kendetegnet ved at have en meget flad og dynamisk organisation – med stor vægt på at arbejde som et team og i fællesskab at levere de bedste løsninger med kunden i centrum. Man har en dedikeret og faglig tilgang til opgaverne – men også en meget uformel og inkluderende kultur. Der er endvidere en stærk fokus på den enkeltes faglige og personlige udvikling – og i takt med virksomhedens udvikling og vækst vil der være en lange række udviklingsmuligheder. Virksomheden tilbyder desuden en god og professionel onboarding – ligesom man lægger vægt på et tæt samarbejde på tværs af de nordiske teams. 


Start/Ansøgningsfrist

Hurtigst muligt – vi ansætter, når rette kandidat er fundet.


Kontakt/Ansøg

Vi håber du har lyst at høre mere om denne unikke stilling – skriv eller ring til: Jan Maagaard (jm@maagaardogpartnere.dk / +45 2712 0782).