no image added yet.

Vi søger en dygtig Key Account Manager til at rådgive nogle af Danmarks største annoncører i Danmarks største kommercielle audiohus

Virksomheden er et markedsledende moderne og innovativt mediehus, som er førende inden for kommerciel radio med mere end 2,5 mio. ugentlige lyttere. Man driver en række af landets mest kendte og profilerede radiostationer inden for musik og podcasts. Globalt servicerer man over 200 million mennesker og er aktiv i 14 lande.

Rollen

Du vil med reference til salgsdirektøren være en vigtig del af salgsteamet, som dagligt eksekverer på ambitiøse mål. Din arbejdsopgave vil primært være at håndtere nogle af landet største mediebureauer og de kunder de håndterer, og sikre såvel bureauer som kunder altid er opdateret på mulighederne inden for virksomhedens førende udbud af audiomedier.

Du vil opleve stor sparring og backup fra hele den stærke organisation i din dagligdag.

Din profil

Vi forestiller os, at du har solid erfaring med at være Key Account Manager. At du er et velkendt ansigt hos mediebureauerne, og har erfaring med at håndtere samarbejdet mellem annoncøren, mediebureauet og mediet.

Du har som person et stort drive og et naturligt højt aktivitetsniveau. Du hele tiden er nysgerrig på nye tendenser i markedet, ikke mindst indenfor lyd.

Du er målrettet og fokuseret på dine egne indsatser og på de fælles overordnede målsætninger. Samtidig forventes det at du er struktureret og har overblik, så opgaver og dialoger ikke bliver tabt på gulvet. Endeligt kan du tænke kommercielt, og har overbevisende evner til at formidle budskaber, analyser og data.

Dine opgaver

Meget få arbejdsdage er ens, og du får et job hvor du har en stor grad af frihed under ansvar til at planlægge og løse dine opgaver, så dine personlige målsætninger og budgetter bliver indfriet:

  • Du får ansvar for en eksisterende portefølje, som primært består af mediebureauer.
  • Opbygge og styrke relationen til mediebureauerne og sikre man top of mind.
  • Identificere relevante virksomheder, hvor annoncering på audio kan være relevante.
  • Booke og afholde kunde- og bureaumøder, hvor du inspirerer og behovsafdækker med udgangspunkt i vores effektfulde løsninger indenfor audio.
  • Lave konkrete tilbud til de kunder og mediebureauer du har afholdt møder med.
  • Forhandle og indgå aftaler såvel som årsaftaler med kunder og mediebureauer om køb af reklametid på vores medier.
  • Ansvar for månedlig budgetopnåelse.
  • Deltagelse i diverse kundearrangementer og faglige events hvor du skaber en tæt relation med dine kunder og bureauer.

Der må pt. forventes cirka 10-12 dage om året hvor der arbejdes om aftenen eller i weekenden, typisk i forbindelse med events, festivaler og kundearrangementer.

Start/Ansøgningsfrist:

Hurtigst muligt – vi ansætter, når rette kandidat er fundet.

Kontakt/Ansøg:

Vi håber du har lyst at høre mere om denne unikke stilling – skriv eller ring til: Jan Maagaard (jm@maagaardogpartnere.dk / +45 2712 0782).