Vi søger en E-commerce Specialist til den danske afdeling af kendt og højtprofileret internationalt brand inden for bl.a. kontor og indretning til både private, institutioner og virksomheder – du vil som deres kommende E-commerce Specialist blive en del af en meget spændende virksomhed, hvor de digitale platforme spiller en vigtig rolle og hvor du får unikke muligheder for at udvikle de digitale kompetencer i spændingsfeltet mellem marketing og salg.

 

Om virksomheden:

Vores kunde, der har kontorer i mere end 20 lande og mere end 1.000 medarbejdere været en fast og meget markant og profileret del af hverdagen på både BtB og BtC-markedet. Virksomhedens succes strækker sig næsten 50 år tilbage. Den danske afdeling ligger i hovedstadsområdet, hvilket også vil være arbejdsstedet for den nye E-commerce Specialist.

 

Rollen:

Du vil i samarbejde med Marketing Manageren og teamet på et danske kontor, samt ikke mindst det nordiske digitale team skulle udvikle og eksekvere på kampagner og marketing aktiviter som hele tiden kører. Du vil opleve en super spændende hverdag, hvor du både skal kunne prioritere, arbejde sammen med dine kolleger i Norden og håndtere eksterne kontakter til mediebureauer mv. Det er en stilling, hvor du selv vil få stor indflydelse på udformningen af din hverdag. Det er i meget høj grad en rolle, som giver en unik mulighed for at lære.

 

Din profil:

Du har måske 2-3 års erfaring fra en stilling som E-commerce Specialist, SOME eller lignende digital rolle, hvor du har haft berøring med at optimere de digitale salgskanaler, webshops og samarbejde med marketing om at optimere den digitale tilstedeværelse. Du brænder for at optimere og arbejde med de digitale og forretningsmæssige aspekter i forhold e-handel og marketing. Du kan projektlede og er god til at prioritere, eksekvere og til at holde fokus – det er en rolle med rigtig mange interessante muligheder og et højt aktivitetsniveau – men det er også vigtigt at kunne fokusere, strukturere, prioritere og at arbejde målrettet.

Du er som person er nysgerrig, følger med i de nye tendenser i markedet og har en ”selvstarter-attitude”.  Og sidst, men ikke mindst: så er du social, udadvendt og god til at arbejde sammen med dine kolleger – og du har ikke noget i mod at skulle formidle analyser og data.

 

Dine opgaver:

Meget få arbejdsdage er ens – det er en virksomhed og en kultur, hvor der er fokus på udvikling og eksekvering – nye muligheder betyder nye aktiviteter, opgaver og super spændende udfordringer – både nordisk og nationalt. Du har i dagligdagen mange kontaktflader – både nordisk og nationalt – men du har direkte reference til Marketing Manageren i Danmark og dine arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte:

  • SEM, SEO
  • Konvertingsoptimering / CRO, UX og Web analytics
  • Marketing automation / e-mail markedsføring
  • Google Analytics
  • Udvikle, drifte og vedligeholde webshops
  • Eksekvere/launche danske og nordiske kampagner
  • Kontakt og sparring med eksterne leverandører/mediebureauer samt nordiske hovedkontor
  • Kontinuerlig tracking, analyse og effektdokumentation
  • Optimere paid-medierinvesteringerne
  • Projektledelse
  • Indgå i interne dialoger med henblik på løbende udvikling
  • Analysere og rapportere data til organisationen
  • Daglige GDPR-spørgsmål og kontakt til juridisk afdeling
  • Kan assistere i forhold til løsning af forefaldende it-opgaver

Du tilbydes:

  • Et spændende job i en international koncern med en sund økonomi
  • Mulighed for at være med til at videreudvikle det digitale potentiale på det danske marked
  • Engagerede og dygtige kollegaer i en uformel og social kultur
  • Løbende mulighed for faglig udvikling
  • Konkurrencedygtige vilkår

Start/Ansøgningsfrist:

Hurtigst muligt – vi ansætter, når rette kandidat er fundet.


Kontakt/Ansøg:

Vi håber du har lyst at høre mere om denne unikke stilling – skriv eller ring til: Jan Maagaard (jm@maagaardogpartnere.dk / +45 2712 0782).