Er du 100-meter mester i Meta og paid social? Og er du passioneret for digital markedsføring og brænder du for at skabe resultater på tværs af sociale medier og e-mail marketing?
Vi søger en Digital Marketing Specialist, der kan tage ejerskab over paid social samt drive vækst gennem leadgenerering og email marketing. Du vil spille en central rolle i at skabe vækst gennem betalt annoncering.
Du bliver en del af en virksomhed og en kultur, hvor trivsel, entusiasme, ambitioner og arbejdsmiljø vægtes højt blandt de 45+ kollegaer, som er fordelt på hovedkontoret i Brøndby samt i kædens fysiske butikker.
Om rollen
Du bliver en del af vores marketing og e-commerce team, og du får ansvaret for at udvikle, eksekvere og optimere kampagner på tværs af kanaler som:
- Meta (Facebook & Instagram Ads) – opsætning, målretning og optimering af kampagner
- Pinterest Ads – opbygning af inspirerende og konverterende kampagner
- TikTok – du har fingeren på pulsen ift. muligheder for annoncering
- E-mail marketing & automation – segmentering, konfigurering af flows og lead kampagner (Klaviyo)
- Leadgenerering – udvikling af strategier og kampagner, der skaber kvalificerede leads.
Dine opgaver
- Planlægge, opsætte og optimere kampagner i Meta inkl. leads ads.
- Sikre korrekt opsætning af lead ads; integration mellem Meta og Klaviyo ift. opsamling af permission
- Løbende analysere performance og arbejde målrettet med data og KPI’er
- A/B-teste budskaber, billeder og CTA’er for at forbedre resultater
- Bidrage til kampagneplanlægning og – eksekvering
- Input til content-idéer, der virker godt på paid, i samarbejde med dine kreative kollegaer.
- Opsætning af ugentlige emails, der følger kampagneplanen
- Opsætning og løbende udvikling af email automations
Om dig
- Du har flere års erfaring med paid social / betalt annoncering (Meta, TikTok, Pinterest, Youtube evt. andet). Du kan mere end blot kradse i overfladen, når du opsætter og optimerer annoncer.
- Du har flere års erfaring med e-mail marketing, gerne Klaviyo
- Du er analytisk og elsker at dykke ned i data, som du deler med teamet
- Du har altid performancebrillerne på, når du udvikler content. Du er primært analytisk og sekundært kreativ.
- Du trives i et miljø med højt tempo, tæt samarbejde og masser af udviklingsmuligheder.
Vi tilbyder
- Et spændende job i et ambitiøst og energisk marketingteam
- Stor frihed til at påvirke strategien og afprøve nye idéer
- En arbejdsplads, hvor data og kreativitet går hånd i hånd
- Fleksibilitet og fokus på personlig udvikling
- Et entreprenant miljø, hvor vi løfter i flok
Arbejdssted & organisering:
- Rollen vil være placeret på hovedkontoret i Brøndby.
- Reference til marketingchefen.
Start/Ansøgningsfrist:
Hurtigst muligt – vi ansætter, når rette kandidat er fundet.
Kontakt/Ansøg:
Vi håber du har lyst at høre mere om denne unikke stilling – skriv eller ring til: Jan Maagaard (jm@maagaardogpartnere.dk / +45 2712 0782).

