Vores kunde – en af Danmarks største interesse- og medlemsorganisationer – har en ambitiøs digital agenda og har igennem de seneste år gennemgået en digitalisering af medlemskommunikation og markedsføring og udviklet en helt ny og ambitiøs brandplatform.

Man indgår i den afdeling, som har ansvaret for at sikre en moderne og effektiv medlemskommunikation og markedsføring, som bidrager til en vækst af nye medlemmer og en øget loyalitet. Det gør man bl.a. gennem aktivt at koordinere kommunikations- og marketingsaktiviteter til de forskellige målgrupper og sektorer lige som man skal videreudvikle de digitale medlemsoplevelser og værktøjer, herunder den samlede omnichannel strategi.

Vi søger derfor en dygtig og energisk Marketing Automation Konsulent, der brænder for dialogmarkedsføring, som i samarbejde med den nuværendeMarketing Automation Konsulent kan skabe yderligere fokus på de digitale platforme og nyhedsbreve mv.

Jobbet

Ansvaret for nyhedsbreve er i dag fordelt decentralt imellem sektorer og afdelinger, og du bliver tovholder mellem disse i forhold til at understøtte koordinering, optimering og best practice.

Udover nyhedsbreve vil dine opgaver handle om forskellige typer af dialog markedsføring, løbende tilpasninger, nye programmer etc.

Du skal i jobbet

  • Kunne analysere dig frem til mønstre / best practice på baggrund af performance statistikken, og formidle dette til de mange nyhedsbrevsredaktører huset
  • Bidrage med råd og vejledning til hvordan man kan optimere segmenteringen
  • På månedlige møder sparre med afdelingerne og komme med findings i nye muligheder
  • Undersøge ønsker fra redaktion og stå for teknisk implementering i samarbejde med bureau og it
  • Være hotline til hjælp med segmentering, layout etc.
  • Kunne yde hjælp med tekster, hvis nogle redaktører har brug for sparring herom, og du vil skulle redigere og forbedre vores kursusnyhedsbrev og fordelsnyhedsbrev.

Din profil

Du har god erfaring med opsætning og tilrettelægning af marketing automation – og har du f.eks. kommunikations- eller markedsføringsuddannet, og har flair for godt content vil det være en fordel.

Vi arbejder i Responsys, og det vil være en fordel, hvis du erfaring med principperne i marketing automation og at du har teknisk flair, da du skal kunne projektlede dele af processen i samarbejde med bl.a. vores it- afdeling og leverandør.

Vi forventer, at du er teamplayer, samarbejdsorienteret, god til at formidle og er involverende i din facon med fokus på resultaterne.

Du er selvstændig, tager initiativer og er ikke bange for at styre dine opgaver i mål. Du arbejder struktureret og er grundig.

Da du har en bred berøringsflade i organisationen, er du servicemindet og forstår at omsætte dine kollegers behov til løsninger. Du fokuserer på muligheder, som du er i stand til at omsætte til praktiske løsninger.

Vi tilbyder

Du bliver en del af et dygtigt team bestående af 16 kolleger i afdelingen Medlemskommunikation og Markedsføring. Tonen er kammeratlig og uformel, og der er fart på og stor entusiasme omkring vores arbejde. Du vil få masser af spændende arbejdsopgaver og stor mulighed for at arbejde selvstændigt og med fleksibilitet i planlægningen af dine arbejdsopgaver.

Vi sætter arbejdsglæde og kollegakarma højt, og din personlige og faglige udvikling vil være i fokus.

Start

Hurtigst muligt. Vi ansætter, når rette kandidat er fundet


Kontakt

Send ansøgning/CV eller kontakt til Jan Maagaard (jm@maagaardogpartnere.dk  / 2712 0782)